Tuesday, March 17, 2009

Sidney Matthew Alexander Bhakti



from yesterday morning, i've started to take documentary photos of my sister giving birth to her first child...i want it to be different than just ordinary photos :) yes...it because i want it to be special for my first nephew (we haven't sure if 'it's' a boy or a girl at that time but now we 100% sure *LOL*) so i joined mom, ikoen and chya to Bidan Luh's house.

i never knew it going to be a long day and nite!! yes, chya finally gave birth to healthy boy! so i present u...:

Sidney Matthew Alexander Bhakti
4,35 kg
55 cm
bright skin and long legs LOL
mohawk hair with attitude


...well... let the photos tell the story... i hope u all get the pictures....the struggle, the intense, all sort of feelings is kinda mixed into one big bowl...there's anxious and (almost-kinda) insomnia uncle who takes a lot of pictures, great father to be (at that time), two helpful grandmas and a brave mom... hope u all can feel this through these shots...

frey


ps : click on the thumbnail for bigger picture :D

























8 comments:

  1. baguuuuuuussss!!!
    semua fotonya bagus2..
    wah om iqe bisa nih dikasih objek-an buat foto ponakan2..

    puas nih liat foto2nya..

    di update terus ya qe! biar kita yg jauh2 gini bisa tetep liat si matthew..

    salam buat smuanyaaaa..

    ReplyDelete
  2. wah..keren Qe... :D jd pengen gt juga ntar :)) tapi takut ntar istriku marah, bukannya nemenin melahirkan malah motret2 hahahah

    ReplyDelete
  3. @nova: hahahhahaa...monggo...ponakan2nya dikumpulin biar ada acara kumpul bocah hahahahha
    @ojat: hahahhahaa...disambi jat...pasti bisa lah bro..atau hire ak lah hahahaha harga temen kok :P

    ReplyDelete
  4. kak iqe...
    chya nya gembul sekali kayak babi.. hehe =P
    pantesan dr kmrn minta dikirim fotonya chya gak mau..

    welcome to the lovely world baby matthew.. anw, namanya bagus bgt!

    makasih ya foto2nya, jd aku bisa liat the baby..

    salam buat semuanya... GBU

    ReplyDelete
  5. wahwah, ka ike sayang banget yah sama ponakan . foto2nya bagus ka . ckck . salut . hehe . kapan punya baby sendiri ka ?

    ReplyDelete
  6. @merah: sapa neh hahahaha!
    @issye: hehehehe iya dunk :)

    ReplyDelete
  7. asyik banget liputannya bro....

    ReplyDelete
  8. Selamat om Frey!!
    Semoga ponakannya tumbuh jadi anak yang berguna bagi nusa bangsa :D:D:D
    hehehe....
    Saya juga dulu mengalami euforia yang sama saat menjadi seorang Paman..

    Sukses teruss!!

    ReplyDelete